Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

IDG lanceert tijdschrift CIO

  • trendspotter

    IDG Communications Nederland is op de markt gekomen met het tijdschrift CIO, IT-strategie voor managers. De titel verschijnt vanaf nu maandelijks in een oplage van 15.000 exemplaren.

    CIO richt zich specifiek op CIO's (Chief Information Officer) en leden van raden van bestuur met IT-verantwoordelijkheid binnen de grote ondernemingen en organisaties in Nederland. Centraal in CIO staat de zakelijke invloed die IT heeft. In de afgelopen jaren is IT een onderdeel geworden van de bedrijfsstrategie en in veel gevallen is het juist de IT-strategie die bepalend is voor de positie van een onderneming in de markt, aldus algemeen directeur Raimon Gort van IDG. Het is niet langer de techniek die centraal staat, maar de oplossingen die zij biedt om een strategisch voordeel te behalen ten opzichte van de concurrentie. CIO zal een totale oplage kennen van 15.000 exemplaren; hiervan zal 5.000 gedistribueerd worden via de losse verkoop voor 9,95 euro per exemplaar. Een jaarabonnement op CIO kost 115 euro en houdt niet alleen de ontvangst van het blad in, maar ook onder meer vier keer per jaar een special, marktonderzoek en gratis toegang tot congressen en seminars.

  • Danny Peters

    “…In de afgelopen jaren is IT een onderdeel geworden van de bedrijfsstrategie en in veel gevallen is het juist de IT-strategie die bepalend is voor de positie van een onderneming in de markt…”

    Niet mee eens. ICT (in plaats van IT) heeft veel invloed gehad op de plaats in de markt, maar is niet bepalend geweest. Daarbij is IT geen onderdeel geworden van de bedrijfsstrategie, was dat maar zo! Dat is altijd het mooie verhaal geweest, ook altijd het streven geweest, maar nog maar weinig echt toegepast. ICT-afdelingen, ICT-clubs binnen bedrijven komen voor waarbij de koppeling met de vloer bijna niet gemaakt wordt.

    Het is daarom goed dat er een blad over CIO's komt, eindelijk openheid over hun functie en vooral hun verantwoordelijkheden!! Ooit een CIO meegemaakt die zich verantwoordelijk voelde voor de bedrijfsstrategie? Daar houden ze zich niet mee bezig, dan gaan ze snel over op het ICT, zodra er positieve resultaten gehaald worden zijn de ineens onderdeel geworden van de bedrijfsstrategie.

    Dat de techniek niet langer centraal staat, daar ben ik het mee eens!

    Wie is trendspotter eigenlijk, de hoofdredacteur van CIO, IT-strategie voor managers?

    Succes met het blad, misschien koop ik het ooit eens.

    Met groet,

    Danny Peters

  • close tijdschrift

    Ik heb een tijdschrift met mijn vriendinen.

    We hebben een eigen tijdschrift het heet

    vvww close .Rare naam vindt ik.Elk maand maken we een nieuwe deze maand gaat het over schoolreis.t'Is 3 dagen geleden dat het in de winkel gekomen is .We zijn met onze vieren

    ik ben 14 jaar en mijn andere vriendin 16 en 14 en 15 jaar.

    We zijn 2 jaar geleden begonnen en we

    hebben ook een prijs gewonnen de mooiste voorkant van de tijdscrift we zijn er sinds ons begin mee begonnen.

    We hebben ook in een film gespeelt voor de gemeente.We hebben een goeie maneger Elisia we hebben wel 100 keer gevraagd doe mee ze wou niet.We waren aan het bos wandelen kwamen we een man tegen ze had Elisia ontvoerd we zijn net spionnen geweest.

    Als u nog vragen heeft stuur een mail naar

    msoe@microsof.com we zullen het snel ontvangen en beantwoorden.trendspotter schreef:

    >

    > IDG Communications Nederland is op de markt gekomen met het

    > tijdschrift CIO, IT-strategie voor managers. De titel

    > verschijnt vanaf nu maandelijks in een oplage van 15.000

    > exemplaren.

    > CIO richt zich specifiek op CIO's (Chief Information Officer)

    > en leden van raden van bestuur met IT-verantwoordelijkheid

    > binnen de grote ondernemingen en organisaties in Nederland.

    > Centraal in CIO staat de zakelijke invloed die IT heeft. In

    > de afgelopen jaren is IT een onderdeel geworden van de

    > bedrijfsstrategie en in veel gevallen is het juist de

    > IT-strategie die bepalend is voor de positie van een

    > onderneming in de markt, aldus algemeen directeur Raimon Gort

    > van IDG. Het is niet langer de techniek die centraal staat,

    > maar de oplossingen die zij biedt om een strategisch voordeel

    > te behalen ten opzichte van de concurrentie. CIO zal een

    > totale oplage kennen van 15.000 exemplaren; hiervan zal 5.000

    > gedistribueerd worden via de losse verkoop voor 9,95 euro per

    > exemplaar. Een jaarabonnement op CIO kost 115 euro en houdt

    > niet alleen de ontvangst van het blad in, maar ook onder meer

    > vier keer per jaar een special, marktonderzoek en gratis

    > toegang tot congressen en seminars.